Reklamowanie firmy, a poligrafia

bkie i sprawne. Zamówienia są przetwarzane automatycznie, pliki źródłowe sprawdzane przez skrypt lub pracownika i przetworzone do druku. Oczywiście przez taką drukarnię nie zamówimy produktów indywidualnie dostosowanych, które

Reklamowanie firmy, a poligrafia litery samoprzylepne

Zamawianie druku przez internet

Drukarnie internetowe robią się coraz bardziej popularne i nic w tym dziwnego, ponieważ zamawianie materiałów drukowanych taką metodą jest bardzo szybkie i sprawne. Zamówienia są przetwarzane automatycznie, pliki źródłowe sprawdzane przez skrypt lub pracownika i przetworzone do druku.

Oczywiście przez taką drukarnię nie zamówimy produktów indywidualnie dostosowanych, które wymagają potwierdzenia od pracownika czy dana drukarnia może wymagane zlecenie zrealizować. Jednak pomijając ten przypadek to zamawianie druku online niebawem stanie się standardem.


Wikipedia i definicja naklejki

Naklejka jest kawałkiem folii lub papieru, najczęściej posiadającym samoprzylepne właściwości, co umożliwia jej przyczepienie na powierzchnię płaską.

W zależności od użytego kleju naklejka ma różne właściwości; kleje stałe na trwale utrzymują naklejkę na powierzchni, kleje o budowie mikrosferycznej, umożliwiający przemieszczanie i bezśladowe usuwanie naklejek.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Naklejka


Różnice pomiędzy plikiem do druku a do wyświetlania na monitorze

Pliki do masowego druku wielkoformatowego,a le i również małoformatowego, muszą być odpowiednio przygotowane. Pliki do druku zazwyczaj przygotowuje grafik lub operator DTP agencji reklamowej lub drukarni w której realizowane jest zlecenie. Podstawową różnicą w plikach przeznaczonych do wyświetlania na monitorze a takimi do druku jest przestrzeń barw.

Na monitorach mamy RGB, z kolei kasety i tusze obsługą barwy w standardzie CMYK. Z powodu tej różnicy obraz źle przygotowany do druku będzie miał przekłamane kolory względem tego, który jest wyświetlany na ekranie komputera.