Poligrafia, a marketing

Dodane: 24-09-2016 15:31
Poligrafia, a marketing Nalepki przybierają rozmaite formy i kształty, w tym również naklejki żywiczne wypełniane żywicą. Dzisiaj poligraficznych gadżetach.

Czym jest naklejka? Odpowiada Wikipedia

Naklejka jest kawałkiem folii lub papieru, najczęściej posiadającym samoprzylepne właściwości, co umożliwia jej przyczepienie na powierzchnię płaską.

W zależności od użytego kleju naklejka ma różne właściwości; kleje stałe na trwale utrzymują naklejkę na powierzchni, kleje o budowie mikrosferycznej, umożliwiający przemieszczanie i bezśladowe usuwanie naklejek

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Naklejka


Po co nam standardy?

Standardy w każdej gałęzi przemysłu i biznesu są ważne. Wyobraźmy sobie, że kupujemy monitor i jego wejście nie pasuje do naszej karty graficznej, mimo że ma ten sam typ. Dlatego właśnie obowiązują pewne standardy.

W poligrafii i grafice również takie standardy występują- odpowiednie definicje kolorów CMYK- kluczowe dla odpowiedniego odwzorowania barw. Określone z góry dopuszczalne formaty druku ulotek i wizytówek, tak aby były wygodne i w miarę ujednolicone. Bez standardów nawet ulotki mogłyby być kompletnie nieczytelne i wręcz odpychające.


Jedynie duże zamówienia

Wiele drukarni nastawionych jest jedynie na zamówienia hurtowe i nie realizują innych zleceń poniżej danego progu minimalnego zamówienia. Takie drukarnie często współpracują z wydawnictwami, firmami zajmującymi się reklamą oraz producentami różnych produktów. Bywa też, że takie drukarnie realizują zlecenia na nietypowych materiałach lub specjalnymi tuszami.

Takie zakłady poligraficzne szukają stałych klientów i to stanowi podstawę ich utrzymania i zarobków.