Naklejki reklamowe i inne materiały drukowane - druk i poligrafia

Dodane: 16-06-2017 02:47
Naklejki reklamowe i inne materiały drukowane - druk i poligrafia etykiety samoprzylepne

Farby w ww

Farby w ww. kolorach nie są określone jednoznacznie, toteż odcienie ich kolorów różnią się u różnych producentów, szczególnie w różnych regionach świata.

Barwy wynikowe w metodzie CMYK otrzymuje się poprzez łączenie barw podstawowych w proporcjach (dla każdej z nich) od 0% do 100%. Farby CMYK to substancje barwiące przepuszczające (lub rozpraszające) światło, czyli barwniki, tak więc łączy się je nie metodą mieszania tylko nakładania warstwami i dlatego barwa wynikowa może mieć od 0% do 400% koloru (czyli kolorów składowych). Na kolory budowane według CMYK należy patrzeć jak na warstwy kolorowej, przepuszczającej światło folii.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/CMYK


Reklama przez druk?

Reklama taka jaka jest obecnie dzisiaj nie istniałaby i nie mogłaby istnieć bez druku. To właśnie za pomocą materiałów drukowanych większość firm reklamuje swoją obecność na rynku wśród swoich przyszłych lub obecnych konsumentów.

Za pomocą ulotek czy też wizytówek informuje się ludzi potencjalnie zainteresowanych usługami danej firmy. Obecnie przedsiębiorcy mają do wyboru szereg różnych reklam drukowanych do wyboru. Między innymi naklejki reklamowe, które świetnie sprawdzają się na produktach lub do oklejania samochodów firmowych.


Potocznie nazywana drukiem jest również każda

Druk (niem. Druck ?nacisk?) ? wielokrotne odbicie obrazu z formy drukowej na podłoże drukowe (np. na papier). Potocznie nazywana drukiem jest również każda kopia, czyli odbitka drukowa.

Za druk uważa się również rozmaite techniki powielania tekstu i grafiki zarówno metodami tradycyjnymi, z użyciem maszyn drukarskich, jak i nowoczesnymi metodami komputerowymi z użyciem komputerowych urządzeń peryferyjnych, jak drukarki, plotery itp. - choć poprawnie tego rodzaju odbitki powinno nazywać się wydrukami.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Druk