Kilka faktów o przedsiębiorstwach

Dodane: 24-12-2016 13:29
Kilka faktów o przedsiębiorstwach adres wirtualny warszawa

Czemu tracisz czas?

Czas jest zasobem ograniczonym w formacie ilościowym, który co więcej nie daje się cofnąć, składować, nie można go kupić, zwielokrotnić, nie daje się niczym zastąpić i nieustannie upływa. Największym problemem ludzi jest marnowanie czasu. Istnieją dwie podstawowe grupy uwarunkowań marnotrawstwa czasu.

Wewnętrzne
Pierwsza grupa to uwarunkowania wewnętrzne, czyli czynniki uzależnione od człowieka w tym trzy najważniejsze: brak przemyśleń nad sobą oraz brak uzmysłowienia sobie przemijania czasu; brak wiedzy na temat zarządzania czasem; cechy osobowościowe człowieka.

Do cech sprzyjających marnowaniu czasu zaliczyć można: brak wiedzy, brak doświadczenia, brak motywacji, brak asertywności, niezdyscyplinowanie, niepunktualność, brak porządku, niesystematyczność, brak talentów organizacyjnych, niedbalstwo, flegmatyczność, słaba komunikatywność, gadatliwość, brak ambicji. Większość to cechy ściśle związane z osobowością człowieka, a więc bardzo odporna na zmiany. Można temu przeciwdziałać przez eliminację lub przekształcenia poprzez przyjęcie innego modelu psychicznego lub też odpowiednio zaprogramowane szkolenia.

Daje się zauważyć, że marnotrawstwo czasu w większości przypadków wynika z faktu, iż człowiek nie działa świadomie a jego postępowanie jest przypadkowe lub kieruje nim w stopniu niedostatecznym. Ogólnie rzecz biorąc większość ludzi nie potrafi racjonalnie gospodarować czasem własnym.

Zewnętrzne
Druga grupa to czynniki zewnętrzne. Wśród nich wymienić można: drogę do pracy, różnego typu zebrania, kolejki w sklepach i urzędach, telefony i wizyty akwizytorów czy niespodziewanych petentów, przeszkody w pracy płynące z otoczenia (zgiełk, gwar), potrzeba czytania prasy codziennej i fachowej, konieczność oglądania audycji telewizyjnych, awarie urządzeń, instalacji, zasilania, niepunktualność interesantów czy znajomych, tłok uliczny itd.


Wirtualne biura ? zalety

Wirtualne biura to działalność, która polega na obsłudze wszelkiej poczty przez kompetentnych pracowników. Pozwala to zmniejszyć koszty związane z prowadzeniem działalności gospodarczej. Wirtualne biura to świetna propozycja przede wszystkim dla osób, które prowadzą jednoosobowy biznes i potrzebują środków finansowych na rozwijanie działalności. Zlecenie obsługi poczty i połączeń telefonicznych jest bowiem dobrym sposobem na zmniejszenie liczby obowiązków czy też zrezygnowanie z pracownika, który zajmował się do tej pory sprawami administracyjnymi. Prowadzenie wirtualnego biura jest bardzo dobrym pomysłem szczególnie z tego względu, że za pośrednictwem Internetu mamy dostęp do naszego biura.


Wirtualne biura i ich popularność

W wielu przypadkach, szczególnie na początku prowadzenia własnej działalności gospodarczej wynajem lokalu użytkowego jest dość kosztowny dla przedsiębiorcy, który nie posiada jeszcze dużych dochodów. Z drugiej jednak strony konieczne jest założenie adresu firmowego i rozwijanie działalności w taki sposób, aby uzyskać kolejnych, nowych klientów. Jak to zrobić? Warto w takiej sytuacji zainteresować się prowadzeniem wirtualnego biura. W związku z tym, że obecnie za pośrednictwem Internetu możemy dotrzeć do niemal każdego miejsca na świecie, również możemy w ten sposób prowadzić działalność gospodarczą. Taka internetowa działalność pozwala na znaczącą redukcję kosztów, więc warto zainteresować się taką propozycją.